چند ترفند برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور

یکی از دشواری های افرادی که در اینستاگرام صاحب کسب و کار یا پیج های اینستاگرامی سرگرمی و… هستند. این است که وارد اکسپلور اینستاگرام شوند رفتن به اکسپلور باعث افزایش فالوور، افزایش ویو،افزایش لایک و… پیج شما می شود که اگر صاحب کسب و کاری باشید باعث افزایش فروش شما می شود یا اگر پیج سرگرمی دارید می توانید با بالا رفتن بازدید پیج خود تبلیغات را در پیج خود راه اندازی کنید و کسب درآمد داشته باشید.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام صفحه ایی است که پست هایی از تمام اینستاگرام را برای شما نمایش می دهد. این قبیل پست ها براساس یکسری الگوریتم های خاص از پست های مورد پسند شما و دوستان شما پیروی می کند. برای اینکه به صفحه اکسپلور خود بروید فقط کافیست روی آیکن ذره بین کلیک کنید.

اکسپلور اینستاگرام
اکسپلور اینستاگرام

اگر ساده‌ تر برایتان شرح دهم، اینطور می‌شود گفت که پست‌های نمایش داده شده در بخش اکسپلور، به این که شما چه پیج‌هایی را فالو کرده‌اید ارتباط مستقیمی ندارد. برخلاف صفحه‌ی اصلی اینستاگرام که تنها پست‌های صفحاتی را نمایش می‌دهد که شما آن‌ها را فالوو کرده‌اید. الگوریتمی که برای بخش اکسپلور در نظر گرفته شده است، (کاملاً صادقانه) فعالیت‌هایی که در اینستاگرام‌تان داشته‌اید را بازتاب می‌دهد.

بخش اکسپلور نیز پست‌های جدید و مرتبط با فعالیت‌های شما را نشان می‌دهد. همچنین، استوری‌ها یا لایو استوری‌هایی که در محدوده جغرافیایی شما ثبت شده‌اند یا اینستاگرام تصور می‌کند. که شما به آن‌ها علاقمندید نیز در بخش اکسپلور به شما نمایش داده می‌شود. حالا که درک بهتری از این بخش اپلیکیشن اینستاگرام داریم، برویم به سراغ اینکه چطور می‌توانیم محتوای صفحه اینستاگرام خود را در این بخش نمایش دهیم. در ادامه چند نکته‌ی عملی به شما می‌گوییم تا بتوانید به مرور تغییرات لازم را ایجاد کنید.

راه هایی که مسیر رفتن به اکسپلور را هموار می کند

اکسپلور
اکسپلور اینستاگرام

در این بخش راه های و ترفند هایی که شما را در رفتن به اکسپلور کمک می کند را بیان می کنیم.

شناخت مخاطبان خود

شما باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشد و سلیقه آنها را بدانید تا بتوانید در راستای سلیقه مخاطب خود و موضوع پیجتان محتوا تولید کنید.

هشتگ و موقعیت مکانی

هشتگ یکی از راه های مهم و حیاتی برای پست گذاری است استفاده از هشتگ های مناسب با موضوع و محتوا می تواند برای شما در این زمینه سود بخش باشد و شانس شما را برای رفتن به اکسپلور افزایش دهد. استفاده از هشتگ محدودیت دارد و استفاده بیش از حد از آن می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

30 هشتگ برای استفاده در هر پست مجاز است اما اگر می خواهید نتیجه مطلوب بگیرید حداکثر از 20 هشتگ مرتبط و قوی استفاده کنید. موقعیت مکانی را هم حتما در پست های خود درج کنید. این کار برای سئو اینستاگرام کاربرد دارد و می تواند برای شما مخاطبینی با موقعیت مکانی مشابه جذب کند.

با مخاطب خود در تعامل باشید

تعامل با مخاطبینتان می تواند نقش به سزایی در رفتن به اکسپلور داشته باشد شما باید مخاطبین خود را لایک کنید. برای آنها نظر بگذارید و در دایرکت جواب آنها را بدهید. حداقل باید در طول روز 30 دقیقه با اکانت خود فعال باشید. سعی کنید در استوری ها از مخاطبین خود نظر خواهی کنید چالش هایی برگذار کنید.

زمانبندی در ارسال پست

کیفیت محتوایی که تولید می کنید برای تعامل با کاربران مهم است ولی یک نکته ایی که به همین اندازه مهم است. زمان ارسال پست است یعنی اینکه شما باید ببیند مخاطبین شما در چه زمانی بیشتر آنلاین هستند. و درآن زمان شما پست های خود را انتشار دهید. اگر می خواهید ببیند که مخاطبان شما در چه زمانی آنلاین هستند و زمان مناسب برای آن چه زمانی است. باید پیجتان را به حالت بیزینس در بیاورید در اینصورت اینستاگرام تمام داده های مهم را در اختیار شما قرار می دهد.

کپشن

شما باید از کپشن های جذاب و سوالی در پست های خود استفاده کنید. باید مخاطبین خود را با راه های مختلف ترغیب کنید تا نظر های خود را اعلام کنند از آنها سوال بپرسید و بخواهید که به سوالات شما جواب بدهند.

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات

آخرین مقالات