تکنیک هایی برای افزایش فروش محصولات در اینستاگرام

افزایش فروش کسب وکار

در این مقاله قصد دارم تا تکنیک های افزایش فروش در اینستاگرام را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم. همان طور که می دانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در کشور ما است. همین امر باعث می شود تا این شبکه اجتماعی به مکانی مطلوب برای کسب وکار تبدیل شود.

چه محصولی برای فروش در اینستاگرام مناسب است؟

جواب بسیار ساده است هر محصولی که بخواهید از محصولات فیزیکی گرفته تا محصولات مجازی و حتی خدمات را می توانید در اینستاگرام برای فروش بگذارید. در زیر ما به چند محصول برای فروش اشاره می کنیم:

  1. محصولات هنری و صنایع دستی
  2. لباس، کیف، کفش، جوراب
  3. زیورآلات و بدلیجات
  4. محصولات خوراکی خانگی مثلا شیرینی، کیک، ترشی، مربا
  5. فروش کتاب و مجلات کمیک
  6. فایل هایی مانند پی دی اف، پادکست یا ویدیو
  7. لوازم جانبی موبایل یا لپ تاپ
  8. محصولات آرایشی و بهداشتی
  9. فروش عروسک

تهیه محصولات به چه صورت است؟

در مرحله اول شما باید باید پیج خود را راه اندازی کنید. بعد از راه اندازی پیج شما باید برای پیج خود تولید محتوا کنید. و محصولات خود را معرفی کنید بعد از مدتی که این کار ها را انجام دادید. کم کم برای شما مشتری می آید و شما می توانید برای هر مشتری به اندازه سفارش محصول مورد نظر را تهیه کنید و برای آن ارسال کنید.

تکنیک های افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش کسب وکار
افزایش فروش در اینستاگرام

اولین چیزی که شما برای کسب و کارتان باید توجه کنید این است که نیاز بازار به آن محصول چگونه است. یعنی شما باید نیاز مردم را درک کنید و نسبت به نیاز آنها کار خود را شروع کنید. اما اگر قصد دارید کسب و کاری که خودتان دوست دارید را شروع کنید و نیاز بازار را نسبت به آن نمی دانید باید قدرت فروش خود را بالا ببرید. کتاب های مربوط به فروش را بخوانید تا بتوانید حتی به اسکیمو ها هم یخ بفروشید. می توانید با همین کتاب شروع کنید کتاب به اسکیمو یخ بفروش.

هشتگ

افزایش فروش در اینستاگرام
افزایش فروش در اینستاگرام

برای محصولات خود از هشتگ استفاده کنید. با استفاده از هشتگ مخاطبان شما را راحت تر پیدا می کنند باید از هشتگ های مرتبط با موضوع پیج خود انتخاب کنید. استفاده از هشتگ ها بسیار برای پیج شما خوب است اما استفاده بیش از حد هشتگ نتیجه معکوس دارد. ما مقاله کامل درباره استفاده از هشتگ داریم که در آن هشتگ های پر بازدید فارسی را در آن قرار داده ایم.

بهینه سازی پروفایل

اولین چیزی که کاربران از پیج شما می بینند پروفایل شماست. شما باید به طور مختصر در قسمت بیو کسب و کار خود را معرفی کنید. و اطلاعات مربوط به ارتباط با شما را در این قسمت قرار دهید. اگر سایتی برای کسب و کار خود دارید حتما در پیجتان قرار دهید این کار هم برای پیج شما و هم برای سایت شما خوب است.

از عکس های با کیفیت برای محصول استفاده کنید

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. شما حتما باید از تصاویر با کیفیت برای نشان دادن محصول خود استفاده کنید. به جای استفاده از عکس های موجود در اینترنت شما می توانید خودتان از محصولاتتان عکس بگیرید و آنها را معرفی کنید. حتما لازم نیست از دوربین های گران قیمت استفاده کنید شما می توانید با دوربین تلفن همراه خود از محصولات عکس بگیرید. و با استفاده از نرم افزا های مختلفی مثل فتوشاپ برا ادیت آن استفاده کنید.

مقالات دیگر

دلایل بلاک شدن کامنت اینستاگرام چیست؟ | علت محدود شدن کامنت اینستاگرام

ابعاد عکس در شبکه های مجازی مختلف(اینستاگرام ، یوتیوب ، فیس بوک و…)

آموزش تصویری تبدیل حساب اینستاگرام به بیزینس اکانت

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات

آخرین مقالات