اینستاگرام در دنیای امروزی یک برنامه ی بازاریابی محسوب می شود. اگر شما از این ابزار استفاده کنید و همه اصول آن را بلد باشید و رعایت کنید خیلی راحت می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید. بهترین راه این است که به بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام بپردازید.
هدف ما از این مقاله این است که با بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام به شما کمک کنیم که پیج خود را ارتقاء دهید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. اینستا گرام در دنیای امروزی یک برنامه ی بازاریابی محسوب می شود. اگر شما از این ابزار استفاده کنید و همه اصول آن را بلد باشید و رعایت کنید خیلی راحت می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید. این اصولی که به آن اشاره شد اصلا اصول سخت و پیچیده ای نیست. اگر شما پست های جذاب و ارزشمندی ره به مخاطبان و در پیج خود ارائه دهید هم مخاطبان بیشتری جذب می کنید و هم کاربران با شما تعامل ایجاد می کنند.
ایده گرفتن از پیج های موفق ایرانی اینستاگرام
وقتی می گوییم باید از پست های جذاب استفاده کنید ۲ حالت دارد اول این که از چه محتوایی در داخل پیج خود استفاده می کنید دوم قالب و فرمی است که محتوا را در داخل آن ارائه می دهید. اگر شما وقت کافی و حوصله لازم برای رسیدگی به پیج را ندارید می توانید از یک ادمین کمک بگیرید تا پیچ شما را از همه نظر ارتقاء دهد.
جدای از این که محتوایی که ارائه می دهید باید خوب و جذاب باشد. باید در یک قالب سمعی و بصری خوب قرار بگیرد به بیان ساده تر قالبی که پست شما در آن قرار می گیرد و در اختیار کاربر گذاشته می شود. باید خوب باشد مثلا اگر نی خواهید یک ویدیو را اشتراک گذاری کنید چگونه باید جذابیتی برای بیننده داشته باشد. یا چگونه یک کپشنی بنویسید که پیام شما را بهتر به مخاطبان منتقل کند؟ اگر می خواهید پاسخ این سوالات را متوجه شوید. باید با همه اصول اینستاگرام آشنایی داشته باشید و با دادن پاسخ درست می توانید موفقیت خود را در اینستاگرام تضمین کنید.
ممکن است برایتان سوال به وجود آید که چگونه می توان به این موفقیت رسید! آسان ترین را این است که به بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام بپردازید و ببینید چگونه در فضای مجازی توانسته اند محبوب شوند و برای خود اسم و رسم به وجود آورند. در ادامه این مقاله چند عدد از پیج هایی که در اینستاگرام موفق هستند را معرفی میکنیم تا بتوانیم از آن ها الگو بگیریم.
بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام

برای موفق شدن در اینستاگرام و فضای مجازی اگر به پیج هایی که مخاطب زیادی دارند. نگاهی بیاندازید و حتما بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام را انجام دهید و ببینید که رمز موفقیت آن ها در چیست و از چه خلاقیت هایی برای جذاب تر شدن پیج خود استفاده می کنند. راه درست را رفته اید و موفقیت را پیدا کرده و مخاطبان را به پیج خود جذب می کنید. در ادامه تعدادی از پیج هایی که پر بازده هستند. در حوزه های خبری، ورزشی، آموزشی و سرگرمی را معرفی می کنیم تا با این پیج ها آشنا شوید و راز موفقیت آن ها را دریابید.
پیشنهاد : بررسی پیج های موفق خارجی اینستاگرام
پیج های موفق در حوزه خبری
در دنیای قدیم مردم برای اطلاع از اخبار فقط به روزنامه ها و مجله ها دسترسی داشتند. ولی با فراگیر شدن اینترنت و راه اندازی سایت های خبری، مجلات و روزنامه ها به کنار رفتند. با وجود این سایت های خبری دیگر افراد احتیاجی به خرید مجله یا روزنامه نداشتند و مجبور نبودند یک روز یا چند روز صبر کنند تا از اخبار ها اطلاع داشته باشند. با وجود این وب سایت ها همه اخبار روز در کم ترین زمان ممکن در اختیارشان قرار می گرفت. ولی با روی کار آمدن برنامه اینستاگرام همه این معاملات تغییر کرد! محیط این برنامه جوری است که مخاطبان جذبش می شوند و برنامه ای همه پسند است و همین امر سبب شد تا افراد زیادی به این برنامه روی بیاورند.
این زیاد شدن مخاطب باعث شد که خبرگزاران مجبور شوند خبر ها و مطالب خود را در اینستاگرام اشتراک گذاری کنند. نگاهی به پیج های معروف خبری می اندازیم:
- خبرگزاری فارس: این خبر گذاری مجوز خود را در سال ۱۳۷۸ گرفته است و خبرگزاری قدیمی محسوب می شود. این خبرگزاری به خوبی با اینستاگرام آشنایی دارد و همه اصول آن را در پیج خود رعایت و استفاده می کند. خبرگزاری فارس همانطور که در اینستاگرام فعالیت می کند در فضاهای مجازی دیگری مثل توئیتر هم فعال است و دلیل محبوبیت بین مخاطبان هم همین فعال بودن می باشد. تعداد دنبال کنندگان این خبرگزاری تا به الان ۱.۲ میلیون نفر می باشد.
- آخرین خبر: آخرین خبر به نسبت خبرگزاری فارس تازه تر و جوان تر می باشد. این خبر گذاری مطالبی که می گذارد همه تازه و دست اول هستند و همین باعث محبوبیت در بین مردم شده است. عواملی که باعث شده این پیج افراد زیادی را به خود جذب کند این است که تم رنگی درستی برای محتواهای خود انتخاب می کند و به اصول بصری تولید محتوا، چارچوب ثابت و جذاب، کپشن ها و هشتگ های کاربردی و جذاب توجه زیادی دارد.
پیج های موفق در حوزه ورزشی

کمی قبل تر چند نمونه از پیج های موفق اخباری را بررسی کردیم و حالا نوبت ورزش است. بیشتر فعالیت های پیج های ورزشی بیشتر در گروه اخبار قرار می گیرد ولی دلیل موفقیت خیلی از پیج ها یا موفق نشدن بعضی از پیج ها این است که به اخبار قانع نمی شوند. یکی از دلایل پیشرفت این پیج ها این است که فقط اخبار را منتشر نمی کنند بلکه محتواهای ویدیویی، متنی و یا پادکست به اشتراک می گذارند و مخاطبان زیادی را جذب می کنند.
- ورزش۳: این پیج ۲.۸میلیون نفر فالوور دارد و یکی از سایت های خیلی قدیمی کشور محسوب می شود که در اینستاگرام محبوبیت خود را بین مخاطبین دارد. ورزش ۳ فعالیت های هدفمند و منظمی دارد و مخاطبان خود را ترقیب می کند که تعامل کنند و محتوا های به اشتراک گذاشته شده را انتشار بدهند. این انتشار دادن محتواها باعث می شود مخاطبان بیشتری با این پیج آشنا شوند بنابراین تعداد مخاطبان آن بیشتر می شود.
- طرفداری: تعداد مخاطبانی که این پیج را دنبال می کنند ۵۵ هزار نفر می باشند شاید در لحظه اول با دیدن این عدد بگویید که چقدر کم است.! ولی برای صفحه ای که نو ظهور است و تمرکزش به صورت تخصصی روی فوتبال است خیلی هم عدد خوبی حساب می شود. تیم طرفداری با کمک گروه محتوای خود توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. طرفداری با استفاده از ویدیو و مصاحبه های ویدیویی علاوه بر فعالیت در زمینه اخبار در زمینه تولید محتوای ورزشی هم موفقیت های زیادی دارد.
پیشنهاد : بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است؟
بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام در حوزه آموزشی
یکی از دلایل به وجود آمدن برنامه محبوب و پرطرفدار اینستاگرام این بود که مخاطبان را سرگرم کند ولی خیلی از افراد در کنار پیج های خبری و سرگرم کننده پیج های آموزشی را دنبال می کنند و سعی می کنند در کنار سرگرمی مهارت هایی را یاد بگیرند. محتواهایی که در این پیج ها به اشتراک گذاشته می شود در حوزه آموزش فردی می باشد به همین دلیل در کیفیت زندگی مخاطبان تاثیر زیادی دارد. از این پیج ها می توان به عنوان پیج های معروف و محبوب در اینستاگرام اشاره کرد.
- بیشتر از ۱ نفر: تعداد مخاطبانی که این پیج را دنبال می کنند ۱۷۳ هزار نفر می باشد. بیشتر تمرکز این پیج به صورت تخصصی بر روی آموزش ها و مهارت هایی است که هر فردی در زندگی خود لازم دارد و احتیاج است که آن ها را بداند در صورتی که این مهارت ها به دلیل ضعف سیستم آموزش مدارس یا دانشگاه های ایران آموزش داده نشده اند. فعالیت های این پیج در زمینه آموزش هایی در حوزه اعتماد به نفس، ارتباط موثر، رشد فردی و به طور کلی مهارت هایی که همه افراد از کودکی تا بزرگسالی لازم دارند که یاد بگیرند.
- علیرضا شیری: تعداد مخاطبینی که این پیج را دنبال می کنند ۶۰۵ هزار نفر می باشد. کسی که این پیج را تاسیس کرده دکتر علیرضا شیری می باشد. این آقا طبیب است و از دانشگاه کمبریج انگلستان در رشته راهبری زندگی و کسب و کار فارغ التحصیل شده است. هدف این پیج توانمند سازی فردی و سازمانی، انتخاب همسر مناسب خویشتن شناسی و…می باشد. در این پیج دوره های آموزشی مجازی زیادی مثل درس گفتار، ویدیو و پادکست های آموزشی وجود دارد که یاد گرفتن آن ها باعث می شود که هر کسی در زندگی شخصی و اجتماعی خود بهبود پیدا کند و موفق تر شود.
بررسی پیج های موفق ایرانی اینستاگرام در حوزه سرگرمی و طنز
حال نمونه ای از پیج های محبوب در زمینه سرگرمی و طنز را به شما معرفی می کنیم که در کار خود بسیار خبره هستند. طنز هایی که این پیج ها تولید می کنند با بهره گیری از سیاست و موضوعات اجتماعی می باشد. با دیدن این محتوا ها متوجه طعنه و کنایه به هر سیاست درست یا غلط را متوجه می شوید.
- تکست کلاب: این پیج ۴ میلیون نفر فالوور دارد و یکی از بزرگ ترین پیج های سرگرمی ایرانیان است. تعداد پست و استوری هایی که این پیج می گذارد و همچنین تعاملی که مردم با تکست کلاب می کنند نشان دهنده محبوبیت این پیج است.
مقالات دیگر
12 اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ و چه مزایایی دارد؟
روش های افزایش کامنت اینستاگرام
محصولات ما
-
طراحی پست اینستاگرامتومان70,000
-
کامنت IGTV ایرانیتومان9,000 – تومان85,000
-
لایک ایرانیتومان3,000 – تومان50,000امتیازدهی 4.00 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
-
فالوور با گارانتیتومان70,000 – تومان700,000امتیازدهی 5.00 از 5 در 2 امتیازدهی مشتری