۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام به شما ثابت خواهد کرد بهترین یوزرنیم را  در مرز میان خلاقیت و سادگی خواهید یافت.

 دیگر هر کارآفرین یا مدیر کسب‌وکاری می‌داند که هویت و جایگاه برند آنلاین چقدر در تراز سود و زیان سالیانه تجارت مهم است.

نخستین گام برای داشتن برند آنلاین انتخاب اسم مناسب است و بهترین مکان معرفی آن در پروفایل اینستاگرام است؛ چرا که این پروفایل به نحو حرفه‌ای طراحی شده تا در کسری از ثانیه نام برند شما، تعداد فالورهای و هویت آن را به مخاطبان نشان دهد و از سمت دیگر با رشد روزافزون کاربران خود به یک منبع بی‌پایان برای جذب مشتریان جدید تبدیل شود.

باید بدانید که عجله در انتخاب اسم در اینستاگرام شما را دچار هزینه‌های پنهان می‌کند. بنابراین فریب این باور را نخورید که هر زمان که بخواهیم، می‌توانیم نام کاربری در اینستاگرام را تغییر بدهم.

شما باید به قدری در این کار اندیشه و تدبیر خرج کنید تا نه‌تنها یک نام مناسب  هویت برند و هدف خویش انتخاب کنید؛ بلکه نام نهایی شما نسبت به رقبا متمایز باشد.

برای اینکه راه شما کوتاه شود و سریع‌تر به مقصود برسید ۱۰ نکته طلایی انتخاب اسم در اینستاگرام در خدمت شما است.

۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام 2 - ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

نام کاربری اینستاگرام در واقع همان نام برند شما است؛ بنابراین در تمام فرم‌های تبلیغات برند از دامنه سایت گرفته تا دیگر شبکه‌های اجتماعی باید از نظر املا و فاصله یکسان باشد.

با وجود جمعیت میلیاردی در اینستاگرام بسیاری از نام‌های جذاب و تاثیرگذار تصاجب شده‌اند. از سویی بسیاری از کاربران مطرح که در ورود سریع به اینستاگرام غفلت کرده، متوجه می‌شوند که صفحات فراوانی با نام و برند آنها مشغول پست‌گذاری، افزایش فالوور اینستاگرام  و حتی کسب معاش هستند.

به طور کلی افراد به دلایل مختلفی وارد اینستاگرام می‌شوند و می‌توان گفت انواع صفحات این اپلیکیشن محبوب به دلایل زیر ایجاد می‌شود؛

  • اکانت شخصی برای سرگرمی
  • اکانت تجاری برای کسب‌وکار
  • اکانت شخصی برای برند شخصی

در انتخاب نام کاربری نباید دچار بی‌اعتنایی و نباید اسیر خلاقیت تحمیلی شوید. راه موفق شما از مرز بین سادگی و خلاقیت عبور می‌کند. اگرچه شاید این راه هم‌ اکنون تاریک به‌نظر برسد؛ ولی  ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام چراغ راه شما خواهد بود.

پیشنهاد : دلایل کم شدن سرعت اینستاگرام و روش‌های حل آن

تفاوت نام کاربری و نام نمایشی در اینستاگرام

نام کاربری اینستاگرام یا Username همان نامی است که در قسمت بالایی پروفایل شما ظاهر می‌شود و البته در بخش انتهای آدرس اینترنتی اینستاگرام نیز اضافه می‌شود.

نام کاربری یا هندل محدود به ۳۰ کاراکتر است و باید منحصر‌به‌فرد باشد. دیگران با جست‌وجوی این نام می‌توانند شما را از بین جمعیت میلیاردی اینستاگرام پیدا کنند.

نام کاربری ترکیبی از حروف، اعداد، نقطه یا زیرخط است. اگر فردی از ما نام اکانت اینستاگرام را درخواست کند باید این نام به وی داده شود.  درعین‌حال نام کاربری نسبت به حروف بزرگ و کوچک (زبان انگلیسی) حساس نیست و نتیجه جست‌وجو یک‌سان است.

تغییر نام کاربری اینستاگرام

برای تغییر نام کاربری یا نام برند در بخش ویرایش پروفایل وارد شوید و در فیلد Username نام خود را تغییر دهید.

نام نمایشی اینستاگرام یا Name همان نامی است که در زیر عکس پروفایل شما دیده می‌شود، نیازی نیست این نام منحصربه‌فرد باشد؛ پس می‌تواند ترکیبی از حروف، اعداد، سمبول‌های خاص یا حتی ایموجی‌ها باشد.

رقابت سختی برای انتخاب نام کاربری در اینستاگرام وجود دارد. آنچه که می‌تواند شما در این کار موفق کند اعمال  ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام است.

۱- کلمات کلیدی

طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام - ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

نخستین نکته از ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام  توجه به ارزش کلمات کلیدی است. هر کسب‌وکار این برند با برخی از کلمات کلید پیوندی مستقیم یا غیرمستقیم دارد. استفاده یا ترکیب این کلمات در نام کاربری باعث ارتباط سریع‌تر مخاطب و درک مأموریت برند شما می‌شود.

درعین‌حال کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا مفاهیم محتوای خود را نظم دهید، از ارسال پست‌هایی که با کلمات کلیدی سازگاری ندارد خودداری کنید. همین امر موجب می‌شود که صفحه کاربری شما حرفه‌ای دیده شود و اعتبار بیشتری نزد مخاطبان پیدا کند.

پیشنهاد : آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام

۲- کلمات نمادین

یکی از ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام مربوط به کلمات نمادین است. کلمات نمادین یا سمبلیک به‌سرعت با افراد ارتباط برقرار می‌کنند. آنها بار معنایی عمیقی دارند که می‌تواند زنجیره‌ای از خاطرات یا نوستالژی را در ذهن مخاطب فعال کرده که باعث شود به‌راحتی بر صفحه شما کلیک کرده و حتی به فالورهای شما بپیوندد.

کلمات نمادی می‌تواند بیان‌گر یک داستان باشند. این داستان باید با داستان برند یا اهداف شما مطابقت داشته باشد.

در انتخاب کلمات نمادین خلاق باشید. منظور شما باید سریع و صریح به مخاطب القا  شود. به‌عنوان مثال اگر قنادی دارید انتخاب واژه خروس قندی می‌تواند هوشمندانه باشد. 

۳- کوتاه و ساده

نام کاربری مناسب برای اینستاگرام 1024x512 - ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

نام کاربری اینستاگرام را تا حد امکان ساده نگه دارید چرا که این اصل یکی از ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام است. حتی اعداد و زیرخط را تنها هنگامی به کار ببرید که بخشی از برند شما باشند؛ چراکه چیدمان این علایم در کنار هم در تاثیر بصری نام کاربری موثر است.

به‌عنوان یک قانون ساده و کلیدی در بین ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام باید نام کاربری را بدون کاراکتر خاص به سرانجام برسانید. استفاده از کلمات تصادفی یا اعداد نامربوط موجی می‌شود که کاربر باور کند شما به صفحه اینستاگرام خود اهمیت نمی‌دهد.

۴- قدرت سرواژه‌ها

طبیعی است که با ثبت روزانه هزاران شرکت انتخاب نام جدید کاری سخت باشد و از همین جهت است که ثبت‌نام شرکت‌ها باید با ۴ واژه همراه شود.

تصور کنید باتوجه‌به ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام، شرکت آلمانی با نام بایِریشه موتورِن وِرکه آگِ (Bayerische Motoren Werke AG) چقدر شانس موفقیت داشت. اما این شرکت با کمک تکنیک سرواژه‌ها برند خود را جهانی کرده و امروزه همه با نام  BMW آشنا هستند.

پیشنهاد : نکات مهم در تبلیغات اینستاگرام چیست؟

۵- سئو نام کاربری در اینستاگرام

بهینه کردن نام کاربری اینستاگرام باعث می‌شود که در جست‌وجو‌های اینترنتی به‌راحتی دیده شوید.

برای تحقق این امر موارد زیر را مدنظر قرار دهید؛

  • استفاده از کلمه کلیدی کسب‌وکار
  • از کلمات پیچیده استفاده نکنید. کلمات شما باید کوتاه و به‌آسانی قابل خواندن باشد.
  • استفاده از کاراکترهای خاص را فراموش کنید.
  • نام کاربری باید با زبان مخاطب شما یکی باشد.

۶- سمبل‌ها و اعداد

How to Choose the Perfect Instagram Username dariche67.ir  - ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

در ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام استفاده از سمبل‌ها و اعداد را باید به‌عنوان آخرین ترفند در نظر بگیرید؛ هرچند گاهی ناگریز از استفاده از آنها هستیم. این علائم به‌تنهایی باعث نازیبایی و گنگی در نام کاربری شما می‌شود؛ بلکه ممکن است باعث شود کاربران فکر کنند با یک ربات اینستاگرام روبه‌رو هستند.

اعداد را هوشمندانه استفاده کنید. اعداد می‌توانند اشاره‌ای ظریف به سال تأسیس برند شما داشته باشند. خلاقیت ابزار مهمی برای انتخاب درست و به‌جای این علایم است و پرکاربردترین آنها که خطر کمتری دارد، به ترتیب نقطه و زیرخط است.

۷- بازی کلمات

با ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام یاد خواهید گرفت، هر نام پتانسیل منحصر‌به‌فردی برای بازی کلمات دارد. زبان فارسی نیز به‌طور کلی ظرفیت خوبی برای اجرای بازی کلمات کار دارد و وجود فرهنگ لغت ۱۸ جلدی دهخدا گواهی بر این مدعا است.

با نگاهی به فرهنگ لغت به‌معنای نام خود پی ببرید. کلمات مترادف را پیدا کنید و اگر احیاناً ضرب‌المثل یا متلی با نام برند شما در ارتباط است به‌عنوان خمیرمایه ساخت نام کاربری انتخاب کنید.

در نظر بگیرید نام مارکت آمازون در حقیقت نام رودخانه معروفی است که از تنوع زیست محیطی با تنوع بالا  برخوردار است. نمونه ایرانی این موارد می‌تواند دیوار یا شیپور باشد که غیرمستقیم به فعالیت و ماموریت برند اشاره می‌کند.

استفاده از قافیه یا ضرب‌آهنگ نیز در بازی با کلمات بسیار موثر است. برای استفاده بهتر از توان بازی کلمات باید به اهداف بلند مدت کسب‌وکار خود نگاه کنید و از گره زدن نام برند با یک محصول پرهیز کنید.

پیشنهاد : عوارض و بلاهایی که اینستاگرام برای سلامت روان دارد

۸- مخفف‌ها 

برخی عبارت مخفف می‌تواند نام شما و فعالیت برند شما را به‌صورت حرفه‌ای نشان دهند و طبق نتایج موفق استفاده از ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام فواید آنها از سمبل‌ها و اعداد درخشان‌تر است.

به‌عنوان مثال اگر برند بین‌المللی دارید و جامع هدف شما چند زبانی است؛ در انتهای نام برند خود نماد زبان (EN یا US) را اضافه کنید و برای هر زیان یک حساب کاربری خاص ایجاد کنید. همین کار را برای منطقه جغرافیایی خاص نیز می‌توانید انجام دهید.

به‌عنوان مثال اگر در حوزه گرافیک دیجیتال کار می‌کنید، می‌توانید با افزودن فرمت فتوشاپ (psd.) به انتهای اسم برند نام کاربری جذابی بسازید. استفاده از پسوند دامنه نیز مفید است؛ چرا که  با یک تیر دو نشان خواهید زد  و سایت خود را نیز معرفی می‌کنید.

۹- خرد جمعی بهتر از طوفان فکری

نکته طلایی انتخاب نام کاربری اینستاگرام - ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام

روند انتخاب اسم با کیفیت برخلاف تصور رایج آسان نیست. گاهی تلاش می‌شود با یک طوفان فکری کار را به سرانجام برسانیم؛ ولی بعد از مدتی ایده‌های بهتری از زبان دیگران نیز شنیده می‌شود.

به همین جهت شما نیز یک لیست را بر اساس ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام تهیه کنید. آنها را به دوستان و همکاران نشان داده تا برحسب علاقه و نظر تخصصی خود دوباره مرتب کنند. با جمع‌بندی نهایی امتیازها می‌توانید متوجه شوید کدام نام‌ها مورد پسند خرد جمعی است.

۱۰- بازآفرینی نام‌های به یغما رفته

اغلب نام‌های به یغما رفته از نام‌های مشاهیر معاصر است. البته نام برندها نیز دچار این خسران می‌شود؛ ولی چون شخصیت حقوقی دارند، دیگران نمی‌توانند به‌راحتی از نام آنها استفاده کرده و از چنگال قانون در امان باشند.

برخی نیز قبل از خواندن ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام به ارزش نام و هویت در اینستاگرام پی برده‌اند و با ایجاد صفحات کاربری برندها یا اشخاص مشهور قبل از ورود آنها به اینستاگرام به انتظار نشسته  شاید شانس در دایرکت آنها تجلی پیدا کند.

آنها در قبال مبلغی حاضر هستند حساب کاربری برند را به شما تحویل دهند. فقط پیشنهاد خود را به آنها دایرکت کنید. از آنجا که برخی از این افراد بسیار طماع هستند بهتر است ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام را با دقت بیشتری بخوانید تا نام جدید و جذاب بسازید.

در نظر بگیرید نام کاربری aliiiiiiiikarimi8 در اینستاگرام برای بازنویسی و سرچ بسیار سخت است؛ ولی در مقابل، نام کاربری alidaei به‌راحتی در ذهن می‌ماند و جستجو می‌شود. از این جهت بعد از به یغما رفتن نام کاربری خود عجله نکنید.

دیگر روش‌های رایج برای رفع این مشکل استفاده از نقطه برای جداسازی واژه‌ها است. درعین‌حال شما می‌توانید با افزودن عبارت آفیشال (Official) در انتهای نام مشکل را حل کنید. برخی از عبارت iam قبل  از نام خود استفاده می‌کنند تا نام برند شخصی آنها حفظ شود.

خوشبختانه اینستاگرام نیز در این جهت شما را تنها نگذاشته است. اینستاگرام از نام افراد با اعتبار حقوقی بالا حمایت کرده و می‌تواند حساب کاربری جعلی را طی یک روند حقوقی ببندد.

امکان دومی نیز وجود دارد که برای عموم افراد مناسب است.  شما با روشی ساده می‌توانید با گرفتن تیک آبی اکانت اینستاگرام به اعتبار صفحه خود بیفزاید و یک سرو گردن بالاتر از بقیه صفحات با نام‌های جعلی قرار بگیرید.

دریچه ۶۷ اعتبار نام کاربری در اینستاگرام

اگرچه نام‌ها بسیار جذاب هستند؛ ولی ارقامی همچون تعداد فالوور نیز در تأثیرگذاری آنها موثر است. فرصت مشاوره با شرکت تخصصی و پشتیبانی جذب فالوور سایت دریچه ۶۷ به معنای آشنایی با فرصت‌های جذاب و باورنکردنی است که می‌تواند به سرعت نام برند شما در بین برندهای مطرح اینستاگرام برجسته کند  و ثمرات استفاده از ۱۰ نکته طلایی انتخاب نام کاربری در اینستاگرام را دوچندان کند.

مقالات دیگر

مقایسه اینستاگرام با اسنپ چت

مقایسه اینستاگرام با تیک تاک

بررسی و مقایسه اینستاگرام با توئیتر

تفاوت اینستاگرام با اینستاگرام لایت

محصولات ما

در دریچه 67 شما می توانید از خدمات با کیفیت اینستاگرام ، تلگرام ، آپارات همچنین طراحی پست اینستاگرام و طراحی استوری اینستاگرام بهرمند شوید. خرید فالوور ، خرید فالوور ارزان ، خرید ویو اینستاگرام ، خرید لایک ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *