6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

از زمانی که اینستاگرام با یک الگوریتم شروع به مرتب‌سازی پست‌ها در فید کاربران کرد، بسیاری از بازاریابان متوجه کاهش دسترسی و تعامل نرمال کاربران شده‌اند.  در این پست، 6 ترفندبرای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته خواهد شد. که می توانید از آنها برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام استفاده کنید.

آشنایی با الگوریتم اینستاگرام

در اینجا یک نکته ی جانبی وجود دارد: درک نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام می تواند در کشف چگونگی بیشتر دیده شدن در اینستاگرام مفید باشد. ما الگوریتم اینستاگرام را بررسی کردیم و هفت عامل کلیدی الگوریتم اینستاگرام را تجزیه کردیم. اگر می‌خواهید در مورد الگوریتم و نحوه رتبه‌بندی محتوا در فید کاربران بیشتر بدانید. می توانید به دنبال پست های مرتبط با الگوریتم اینستاگرام در اینترنت باشید. اما این ابزار ها در 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام که در این پست استفاده شده اند، به کار رفته اند.

پیشنهاد : الگوریتم جدید اینستاگرام چیست؟

6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

حال سوال این است که چه راه هایی برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام وجود دارند؟ در اینجا 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام آورده شده است:

  1. زمان های بهینه برای پست های خود را پیدا کنید
  2. از ویدیوها استفاده کنید
  3. مسابقه برگزار کنید یا برای تشویق مشارکت کاربران، از آن ها سوال بپرسید
  4. محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید.
  5. از استوری اینستاگرام استفاده کنید
  6. از لایو اینستاگرام استفاده کنید

 هر کدام از این 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام در ادامه با جزئیات بررسی می شوند. با به کار گیری این روش ها کاربر های اینستاگرام می توانند با بیشتر دیده شدن در اینستاگرام احتمال رشد تعداد دنبال کننده های صفحه ی خود را افزایش داده و همچنین باعث افزایش لایک ، افزایش بازدید و کامنت های پیج شما می شود. این موارد همگی به رشد یک پیج کمک کرده و می توانند اعتبار صفحه را نیز (در صورتی که پیج مطالب مفیدی را ارائه دهد) افزایش دهند.

1. 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام: زمان های بهینه برای پست های خود را پیدا کنید

حتی با این که اینستاگرام اکنون از یک جدول زمانی الگوریتمی استفاده می‌کند، زمان‌های بهینه برای ارسال پست همچنان مهم هستند، زیرا Sue B. Zimmerman پیشنهاد می‌کند زمانی که اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند پست کنید:

1 1 - 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

ممکن است برداشت کامل از فعالیت فالوور ها زمان بر باشد، اما مهم است که مطمئن شوید زمانی که اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند، پست می گذارید.

اگر از پروفایل تجاری اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید Insights اینستاگرام خود را بررسی کنید تا ببینید چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند.

هنگامی که زمان های ایده آل برای پست خود را مشخص کردید، می توانید زمان های پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای با کیفیت بالا را به طور مداوم پست می کنید. این کار باعث افزایش فالوور زیادی برای پیج شما می شود

پیشنهاد : بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است؟

2. از ویدیوها استفاده کنید

چندین مطالعه نشان داده‌اند که عکس‌ها نسبت به ویدیوها در اینستاگرام تمایل بیشتری به جذب کلی (یعنی لایک‌ها و نظرات) دارند. در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که عکس‌ها برای تعامل بهتر از ویدیوها هستند – و ممکن است همین طور نیز باشد.

اما با بررسی دقیق تر، ممکن است نتیجه متفاوتی بگیریم. News Whip اکانت اینستاگرام 31 ناشر خبر را مطالعه کرد و به کشف جالبی دست یافت. در حالی که عکس‌ها، به‌طور متوسط، لایک‌های بیشتری نسبت به ویدیوها دریافت می‌کنند (و در کل مشارکت بیشتری دارند)، ویدیوها نظرات بیشتری نسبت به عکس‌ها دریافت می‌کنند. در واقع، ویدیوها، به طور متوسط، بیش از دو برابر نسبت به عکس‌ها کامنت‌ها دریافت می‌کنند.

2 3 1024x576 - 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

مشخص نیست که الگوریتم اینستاگرام لایک ها و کامنت ها را یکسان ارزیابی می کند یا یکی را بیشتر از دیگری. اما از آنجایی که کامنت دادن به تلاش بیشتر کاربر نسبت به لایک کردن نیاز دارد. این امکان وجود دارد که این الگوریتم برای نظرات بیشتر از لایک ها ارزش گذاری کند و پست هایی را که نظرات بیشتری دارند بالاتر از پست هایی با لایک های بیشتر رتبه بندی کند.

سال گذشته، اینستاگرام متوجه شد که زمان تماشای ویدیو در اینستاگرام در یک دوره شش ماهه بیش از 40 درصد افزایش یافته است. با این نرخ رشد، استفاده از ویدیوها که از گزینه های 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است، می تواند انتخاب خوبی باشد.

پیشنهاد : تجزیه تحلیل رقبا در اینستاگرام

3. مسابقه برگزار کنید یا برای تشویق  کاربران برای مشارکت، از آن ها سوال بپرسید

سوال پرسیدن یا فراخوانی برای مسابقه یکی از راه های سرگرم کننده برای تشویق فالوورهای شما به تعامل با پست های اینستاگرام شماست. ما متوجه شدیم که میزبانی یک مسابقه که دارای هدایایی برای برندگان است، یک راه موثر برای جذب فالوور می باشد.

برخی از فراخوان‌هایی که امتحان شده اند، عبارتند از:

  • برای برنده شدن با اشتراک گذاری ترکیبی از شکلک های مورد علاقه خود در نظرات زیر، وارد مسابقه شوید.
  •  به محض ورود، کافی است دوستی را در زیر تگ کنید که به عنوان بازاریاب مورد علاقه خود به او رای می دهید و هر دوی شما برنده خواهید شد!
  • برای وارد شدن به مسابقه، دوستی را که می‌دانید در شبکه‌های اجتماعی در حال فعالیت جالب است، تگ کنید!
  • چه چیزی در لیست مطالعه شما در این هفته وجود دارد؟ ? پیشنهادات کتاب خود را در زیر ارسال کنید تا فرصتی برای برنده شدن یک کتاب رایگان انتخابی داشته باشید! ❤

در حالی که مسابقات معمولاً نظرات بیشتری نسبت به پست‌های معمولی ایجاد می‌کنند، بهتر است چند ماه برای هر مسابقه زمان باشد تا همه چیز سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد.

کاری که اغلب برای ایجاد مسابقه انجام می شود. پرسیدن سوال در پست های اینستاگرام است. بسیاری از پست ها که بیشترین نظر را داده اند (به استثنای پست های مسابقه) پست هایی هستند که با کلمات سوالی آغاز می شوند.

4. محتوای تولید شده توسط کاربر را مدیریت کنید

برایان پیترز، استراتژیست بازاریابی دیجیتال ، تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام خود را حدود 500٪ (4250 تا 21000) در کمتر از شش ماه افزایش داد. راز او چیست؟ محتوای ایجاد شده توسط کاربر.

مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند کاربران را تشویق کند تا با آن محتوا درگیر. از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام هنگام رتبه بندی محتوا در فید، روابط کاربران را در نظر می گیرد، ایجاد روابط با کاربران شما از طریق اینستاگرام نیز ممکن است به رتبه بالاتر محتوای شما در فید آنها کمک کند.

جدای از دسترسی ارگانیک، Crowdtap دریافته است که محتوای تولید شده توسط کاربر 35 درصد به یاد ماندنی تر و 50 درصد بیشتر از رسانه های سنتی (و سایر محتوایی که تولید شده توسط کاربر نیست) قابل اعتماد است. این موضوع محتوای تولید شده توسط کاربر را به یک استراتژی ارزشمند تبدیل می کند.

اگر می‌خواهید محتوای تولید شده توسط کاربر را در پروفایل اینستاگرام خود مجدداً ارسال کنید. می توانید از برنامه‌های موبایل Buffer برای Android یا Buffer برای iOS استفاده کنید، که می‌تواند به این فرآیند سرعت ببخشد.

پیشنهاد : جذب فالوور از طریق استوری اینستاگرام

5. از استوری اینستاگرام استفاده کنید

در گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی در سال 2016، متوجه شدیم که در حالی که 63 درصد از بازاریابان مورد بررسی، از اینستاگرام استفاده می کنند، تنها 16 درصد استوری اینستاگرام ایجاد کرده اند. بنابراین، یک فرصت عالی برای استفاده از این آپشن پیش از شلوغی این بخش وجود دارد!

استوری های اینستاگرام در برنامه اینستاگرام – بالای فید – جایگاه برجسته ای دارد. این به شما این امکان را می دهد که در بالای فید دنبال کنندگان خود نمایش داده شوید و توجه آنها را بیشتر جلب کنید. اگر دنبال کنندگان شما به طور منظم استوری های شما را مشاهده می کنند، آنگاه این موضوع احتمالاً می تواند به رتبه بندی بهتر پست های اینستاگرام شما در فیدهای دنبال کنندگان شما، کمک کند.

3 2 - 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

شایان ذکر است که استوری ها نیز توسط یک الگوریتم رتبه بندی می شوند که احتمالا یک الگوریتم بسیار شبیه به الگوریتم فید ها می باشد. به عنوان یکی از 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام، وقت خود را صرف ساختن استوری های عالی کنید. با این کار استوری های شما رتبه بهتری کسب کنند.

6. از لایو در اینستاگرام استفاده کنید

وقتی از ویدیوی زنده استفاده می‌کنید، درست در جلوی فید Stories ظاهر می‌شوید، با این فرض که هیچ کس دیگری در همان زمان لایو نباشد. لوگوی “LIVE” همچنین عکس پروفایل شما را در اپلیکیشن اینستاگرام برجسته تر می کند.

4 1 - 6 ترفند برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

Social Media Examiner دریافته است که هرچه بیشتر در فیسبوک به صورت زنده پخش می شود، محتوای غیر زنده آنها بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. مایکل استلزنر می گوید که یکی از دلایل ممکن است این باشد که برند آنها بیشتر در معرض دید طرفدارانشان است. بنابراین طرفداران ممکن است به صفحه آنها بروند تا محتوای آنها را بیشتر ببینند – حتی اگر طرفداران ویدیوی زنده را تماشا نکنند. این اثر می تواند در اینستاگرام نیز اجرا شود. دیدن لوگوی شما در بالای فید دنبال کنندگان ممکن است فالوورهای شما را تشویق کند تا پروفایل اینستاگرام شما را بررسی کنند.

از گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی در سال 2016، به این نتیجه رسیدیم که ویدیوی زنده هنوز به استقبال گسترده ای نرسیده است، زیرا تنها 27 درصد از بازاریابان مورد بررسی، محتوای ویدیویی زنده ایجاد کرده اند. اگرچه این درصد ممکن است روز به روز بیشتر شود، چرا که احتمالا ویدیوهای زنده هنوز جریان اصلی بازاریابی نیستند.

مقالات دیگر

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید!

هر آنچه که لازم است در مورد آموزش کپشن نویسی در اینستاگرام بدانید

چگونه بیو اینستاگرام جذاب بنویسیم

محصولات ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *