راه های افزایش بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی روز دنیا می باشد که در طی سال های اخیر در داخل ایران نیز طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. به طوری که امروزه محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران می باشد. این عامل سبب شده تا افراد زیادی برای اهداف مختلف به دنبال افزایش فالوور و همچنین افزایش بازدید اینستاگرام باشند.

وجود چندین میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام این امکان را فراهم کرده است تا بسیاری از کسب و کار ها برای افزایش درآمد و فروش به سمت این شبکه اجتماعی روی آورند و به دنبال راه کار هایی برای افزایش تعداد فالوور ها باشند. در طی توضیحات زیر به معرفی راه های افزایش بازدید در اینستاگرام و همچنین افزایش سین پست اینستاگرام پرداخته ایم که قطعا با انجام آن ها تاثیراتش را در پیج خود مشاهده خواهید کرد.

روش های افزایش بازدید اینستاگرام

3 - راه های افزایش بازدید اینستاگرام

1. تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در شبکه های مجازی می باشد. سعی کنید میزان تولید محتوای خود را افزایش دهید و تا حد امکان از ویدیو ها و عکس های جذاب و کاربر پسند استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که فعالیت زیاد و تولید محتوا به طور مکرر در طول روز باعث می شود که بسیاری از کاربران از این شرایط خسته شوند. لذا توصیه می شود بیشتر بر روی کیفیت پست های خود اهمیت دهید. ایجاد محتوای مناسب و جذاب برای کاربران باعث می شود که آن ها پست ها و استوری های شما را به دیگران دوستانشان ارسال کنند و این موضوع موجب افزایش سین پست اینستاگرام شما می شود.

2. استفاده از هشتگ ها

instagram hashtag - راه های افزایش بازدید اینستاگرام

یکی دیگر از عواملی که در افزایش بازدید اینستاگرام تاثیرات مستقیمی دارد، استفاده از هشتگ ها در زیر پست ها می باشد. سعی کنید از هشتگ های مرتبط با پست خود استفاده کنید تا تاثیرات بهتری داشته باشد. همچنین سعی کنید هشتگ ها هر پست خود را کمی متفاوت تر از پست های قبلی خود انتخاب کنید.

3. از بازدید کنندگان خود بخواهید که کامنت بگذارند

افزایش تعامل فالوور ها در پیج تاثیرات فوق العاده ای در افزایش بازدید اینستاگرام شما و پست های آن دارد. سعی کنید در کپشن پست ها خود از مخاطبان خود بخواهید که در قسمت کامنت نظرات خود را در رابطه با پست شما بیان کنند. همچنین با پاسخ دادن به کامنت های دیگران زیر پست خودتان می توانید سطح تعامل را بالاتر ببرید و اعتبار پیج و پست هایتان را افزایش دهید.

4. گذاشتن پست ها در زمان های پربازدید

هر شخص باید با در نظر گرفتن عواملی مانند جنسیت، رفتار مخاطبان، سن، موقعیت و شغل در فالوور های پیج خود، یک زمان مشخص و ایده آلی برای منتشر کردن پست های خود بدست آورد. به عنوان مثال اگر عمده مخاطبان شما مرد ها هستند بهتر است پست ها و استوری های خود را عصر و یا شب ها منتشر کنید.

نه در موقع صبح علت این موضوع این است که اغلب مرد ها در ساعات صبح مشغول کار ها خود هستند و کمتر در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می کنند. لذا در حالت کلی با توجه به نوع مخاطبان خود سعی کنید یک زمان خوب و پر بازدید برای محتوای خود بدست آورید تا بیشترین بازدید و تعامل را داشته باشند.

5. بیو و توضیحات پروفایل پیج را تکمیل کنید

سعی کنید قسمت بیو و توضیحات مربوط به پیج خود را تکمیل کرده و در آن توضیحاتی در رابطه با پیج خود ارائه دهید. به عنوان مثال اگر پیج شما مربوط به کسب و کار فروش کفش و کتانی است سعی کنید توضیحات در مورد آدرس فروشگاه خود، کیفت کفش ها، نحوه ارسال سفارشات و … ارائه دهید تا مخاطب شما اطلاعات جامع و کاملی از کارایی و کاربرد پیج شما بدست آورد.

6. عدم استفاده از محتوای کپی

از تولید محتوا کپی و دست و دوم شدیدا خودداری کنید زیرا این موضوع تاثیرات چندانی در بازدید پیج شما نخواهد داشت. توصیه می شود سعی کنید محتوا یونیک و جدید در پیج خود منتشر کنید تا کاربران اینستاگرام متوجه تفاوت پیج شما با سایر پیج ها شوند. داشتن محتوای جدید و خاص موجب می شود کاربران بیشتری به سمت پیج شما سرازیر شوند و موجب افزایش بازدید اینستاگرام شما شوند.

7. استفاده از کاور های جذاب برای پست ها

سعی کنید اگر ویدیویی در پیج خود منتشر می کنید از کاور های جذاب برای آن استفاده کنید. کاور در واقع همان نمای اولیه از ویدیو است که قبل از پخش آن نمایش داده می شود. اگر چنانچه با نرم افزاری های ادیت ویدیو آشنایی دارید توصیه می شود با استفاده از آن ها یک کاور جذاب برای ویدیو های خود ایجاد کنید.

8. به عکس پروفایل خود اهمیت دهید.

تصویر پروفایل شما اولین چیزی است که یک شخص با ورود به پیج شما آن را مشاهده می شود. به همین دلیل اولین تیر شما به کاربر محسوب می شود. برای این که پروفایل شما برای کاربر جذاب باشد باید سعی کنید یک عکس باکیفیت و همچنین اندازه کوچک انتخاب کنید. اگر قرار است از تصویر خودتان استفاده کنید با توجه داشته باشید که سایز عکس باید کوچک باشد تا در آواتار دایره ای اینستاگرام به خوبی جای گیرد و تصویر شما به وضوح مشخص و قابل شناسایی باشد.

9. کپشن های طولانی و خسته کننده استفاده نکنید

امروزه بیشتر کاربران حوصله خواندن کپشن های طولانی و خسته کننده را ندارند لذا توصیه می شود اگر قصد دارید توضیحاتی را ارائه دهید بهتر است در قالب یک ویدیو توضیحات خود را به طور شفاهی بیان کنید.

10. خرید بازدید پست اینستاگرام

می توانید از طریق سایت ها و پیج های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام نسبت به خرید بازدید پست اینستاگرام اقدام کنید و پست های خود را از این طریق با سایر کاربران نمایش دهید.

مقالات دیگر

معرفی ربات تلگرام( ربات استعلام خلافی خودرو)

تجزیه تحلیل رقبا در اینستاگرام | رقبای خود را در اینستاگرام آنالیز کنید

آموزش تصویری مخفی کردن تعداد لایک در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *