بررسی موارد مربوط به کانال های محبوب تلگرام

کانال های محبوب تلگرام

در این مطلب قصد داریم به شما کانال های محبوب تلگرام را معرفی کنیم تا بتوانید آنها را دنبال کنید. شاید کمتری کسی فکر میکرد که تلگرام به یک پیام رسان محبوب در میان مردم تبدیل شود. امروزه این اپلیکیشن به علت سطح بالای محبوبیتی که دارد، راه مناسبی برای تبلیغات گسترده و کسب درآمد است. با توجه به این مورد کانال های تلگرام جزء جدا نشدنی زندگی مردم شده اند. مردم برای مطالعه مطالب مختلف این کانال ها به طور روزانه آنها را چک میکنند. با کمک این پیام رسان می توان در کمتر از چند ثانیه اطلاعات به روز را بدست آورد. به دلیل این که در ایران اپلیکیشن تلگرام بسیار محبوب است، کانال های میلیونی زیادی را می توانید پیدا کنید. پرمخاطب ترین کانال این اپلیکیشن با شش میلیون عضو متعلق به کانال رسمی تلگرام است.

در آن اطلاع رسانی های مربوط به تلگرام انجام می شود. موبوگرام نسخه فارسی تلگرام در ایران می باشد. نام کانال رسمی موبوگرام کانال هانسیتا می باشد. در واقع هانیستا، کانال پشتیبانی موبوگرام است. از آنجایی که موبوگرام در ایران بسیار پرطرفدار است پس منطقی می باشد که کانال آن جزو محبوب ترین کانال ها باشد. این کانال حدود یک میلیون عضو در تلگرام دارد. در این کانال می توانید از اخبار جدید موبوگرام آگاه شوید. با توجه به محبوبیت تلگرام در ایران تصمیم گرفتیم در چند عنوان متفاوت به معرفی بیش از 10 کانال محبوب تلگرام بپردازیم.

کانال های موسیقی که در تلگرام محبوب هستند

های محبوب تلگرام - بررسی موارد مربوط به کانال های محبوب تلگرام

اولین کانالی که در لیست کانال های محبوب تلگرام قرار گرفته است، کانال دنیای ترانه نام دارد. اعضای این کانال به بیشتر از چهار میلیون نفر می رسند. همانطور که از اسم کانال مشخص است محتوای آن موسیقی می باشد. در این کانال شما می توانید انواع موزیک و پادکست ها را مشاهد و دانلود کنید. ابتدا در این کانال شما می توانید در قالب ویس، نمونه کوتاه شده یک موسیقی را گوش داده و در صورت علاقه آن را از درون کانال دانلود کنید.

این کانال بر اساس تعداد عضوهایی که دارد جزو بهترین کانال های موجود در تلگرام فارسی است. کانال دومی که در لیست کانال های محبوب تلگرام قرار گرفته است، کانال رادیو جوان نام دارد. در واقع سایت رادیو جوان از طریق کانال تلگرام نیز فعالیت میکند. این کانال آهنگ های جدید اکثر خوانندگان ایرانی را انتشار می دهد. شما می توانید به وسیله این کانال به آن آهنگ ها دسترسی داشته باشید.

کانال های دیگری نیز مانند رادیو جوان وجود دارند که به انتشار موزیک می پردازند. کانال ملودیو یکی از این کانال ها می باشد که دو میلیون عضو دارد. ربات ملوبات نیز زیر مجموعه ای از کانال ملودیو می باشد. کانال امیر تتلو هشتمین کانالی است که در لیست کانال های محبوب تلگرام قرار گرفته است. امیر تتلو خواننده است. او توسط این کانال با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکند. کانال تلگرام وسیله ای است تا این خواننده بتواند اطلاعات لازم در مورد آهنگ ها و اهداف شخصی خود را به مخاطبان  ارائه کند. این کانال را خواننده نامبرده اداره می کند.

پیشنهاد : مقایسه تلگرام و واتساپ از جنبه های مختلف

کانال های خبری محبوب در تلگرام

کانال خبر فوری اولین کانال خبری است که در لیست کانال های محبوب تلگرام قرار گرفته است. این کانال نزدیک به یک میلیون عضو دارد. این کانال در کمترین زمان ممکن شما را از اتفاقاتی که در اطراف شما می افتد آگاه می سازد. مورد بعدی از لیست کانال های محبوب تلگرام مربوط به کانال های خبر ویژه و اخبار روز ایران می باشد. همانطور که از اسم آنها پیدا است این کانال ها نیز به اخبار اختصاص دارند. آنها جزو کانال های میلیونی تلگرام هستند.

کانال های ورزشی محبوب در تلگرام

کانال محبوب تلگرام 1024x512 - بررسی موارد مربوط به کانال های محبوب تلگرام

کانال های هواداری استقلال و پرسپولیس جزو اولین کانال های ورزشی هستند که در لیست کانال های محبوب تلگرام قرار گرفته اند. هر دو کانال یک میلیون نفر عضو دارند. طرفداران این تیم ها می توانند جدید ترین اخبار باشگاه خود را در این کانال ها مشاهده کنند. این خبر ها شامل اخبار نقل و انتقالات، شرایط تیم، حواشی بازی ها و مواردی دیگر می شود. کانال فوتبال بد تیوی دومین کانالی است که در لیست کانال های ورزشی محبوب در تلگرام قرار گرفته است. افرادی که در این این کانال عضو هستند به تعداد صد و شصت هزار نفر می رسند. محتوای این کانال بیشتر به ورزش فوتبال اختصاص دارد. اکثر افشاگری ها در این کانال صورت میگیرد. چندین بار این کانال به خاطر همین مسئله بسته شده است اما به علت محبوبیت بالایی که دارد مجدد راه اندازی شده است.

پیشنهاد : بهترین نسخه‌های تلگرام فارسی برای اندروید

کانال های محبوب تلگرام در حوزه سرگرمی و دانستنی ها

کانال محبوب تلگرام - بررسی موارد مربوط به کانال های محبوب تلگرام

کانال گیزمیز اولین کانالی که در لیست کانال های محبوب تلگرام در حوزه سرگرمی و دانستنی ها  قرار گرفته است. گیزمیز یکی از کانال های قدیمی در تلگرام فارسی است که فعالیت خودش را در همان زمان آغاز تلگرام شروع کرده بود. محتوای این کانال بیشتر طنز و کلیپ های سرگرم کننده است. شما می توانید در این کانال کلیپ های سرگرم کننده بسیاری مشاهده کنید. کانال بعدی میدانستی نام دارد. اعضای این کانال هشتصد هزار نفر می باشند. این کانال بیشتر در راستای افزایش اطلاعات عمومی و آموزش ترفند های مفید فعالیت می کند. ایدی این کانال Do you know می باشد. کانال آیا می دانستید، در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین کانال های تلگرام به شمار می آید. اگر به اطلاعات عمومی علاقه بسیاری دارید این کانال گزینه مناسبی برای شما می باشد.

کانال ترفند یکی از کانال های پرمخاطب در تلگرام است. اعضای این کانال نزدیک به یک میلیون نفر می باشند. تعداد بازدید از این کانال بسیار بالا است. محتوای این کانال همانطور که از اسمش مشخص است درباره ترفند های کارآمد در زندگی روزمره می باشد. پس اگر به این محتوا علاقمند هستید به شدت پیشنهاد می کنیم که این کانال را دنبال کنید. کانال بعدی طب بوعلی نام دارد. محتوای آن بیشتر در مورد طب سنتی و دارو های گیاهی است. یکی از معروف ترین کانال های تلگرام کانال آپارات است. این کانال بیشتر از یک میلیون عضو دارد. محتوای آن در مورد سرگرمی است. با عضو شدن در این کانال و مطالعه محتوای آن می توانید اوقات فراغت خود را به شکل مطلوب بگذرانید.

کانال های خارجی محبوب در تلگرام

کانال های خارجی زیادی وجود دارند که جزو کانال های محبوب تلگرام هستند اما معروف ترین آنها کانال پاول دوروف است. این شخص موسس تلگرام می باشد و در کانال شخصی خود، اطلاعات لازم را در مورد این اپلیکیشن و آپدیت هایش ارائه میدهد. کانال خارجی بعدی نیویورک تایمز است. در این کانال می توانید به طور خلاصه اخباری که در روزنامه نیویورک تایمز انتشار شده را مشاهده کنید. اگر به اخبار علاقه دارید و می خواهید بدانید در خارج از ایران چه اتفاقاتی رخ داده، بهتر است این کانال را دنبال کنید.

کانال بعدی Android themes channel نام دارد. شما می توانید در این کانال تم های مختلفی برای تلفن خود پیدا کنید. این کانال سرشار از تم های جذاب است. کانال بعدی نشنال جئوگرافی است. این کانال بسیار جذاب و پرطرفدار می باشد و حاوی مقادیر زیادی خبر درباره جغرافیا و زیست شناسی است. این کانال اطلاعات زیادی درباره زیست بوم های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مختصری در مورد بیش از 10 کانال محبوب تلگرام در داخل و خارج از ایران به شما ارائه کنیم.

مقالات دیگر

تاریخچه تلگرام

ربات تلگرام چیست و چگونه کار می کند؟

مقایسه اینستاگرام و فیسبوک

مقایسه اینستاگرام با تیک تاک

محصولات ما

در دریچه 67 شما می توانید از خدمات با کیفیت اینستاگرام ، تلگرام ، آپارات همچنین طراحی پست اینستاگرام و طراحی استوری اینستاگرام بهرمند شوید. خرید فالوور اینستا ، خرید ویو اینستا ، خرید فالوور ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *